Mitt söta lilla h*lvete :)

2010-09-03 / 07:43:03
Ja ibland är han helt underbar min sambo. Igår kom han hem och ställde sig framför mig med händerna bakom ryggen.
-Vilken hand?
När jag till sist valde rätt hand så tog han fram:



Visst Toffifee i all ära men vänta tills ni ser vad som verkligen låg i..

                                      

(Han sa att det var slut på hjärtan kort :))

                                             


Och larvig som jag är så började tårarna falla.Jag älskar oväntade ting och detta får han tro det eller ej högsta kärleksbetyget för :)

                                                        

Han är mitt allt...Jag älskar dig Daniel!
Kommentarer!
Postat av: Lina

Aww va han är snäll! och du är värd det med <3<3

Kommenterat - 2010-09-07 / 20:01:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: