Vinkväll kittlar dödsskönt i kistan :)

2010-05-02 / 10:02:37

Igår var mina trofasta vänner Jessica och Jessica här (Smidigare att skaffa vänner med samma namn) på en tevlig vinkväll där min vin flaska i alla fall tömdes rätt så snabbt.
Det blev tre omgångar Buzz spel där jag(! )segrade med två gånger :)
Vi köpte med oss mat ifrån Pallas Atena, vilket alltid smakar himmelskt gott. Efterrätten fick bli varm fruktblandning med vaniljglass :P Tillsammans var det oslagbart gott :)

Jag går och pratar i lägenheten men måste tyvärr inse att jag inte kommer få svar från nån annan än mig själv då Daniel har rymt till Stockholm. Måste motvilligt inse att jag saknar min prins till tusen och vill ha honom hemma nu :)

Men tänkte ta mig en promenad i solen och njuta lite också :)

                              

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: