Vilken helg!

2010-05-24 / 09:51:33
Ja i detta skrivande nu torkar jag svetten ur min panna för herregud vilken helg :)

Jag o Daniel åkte ner till Halmstad för att vara med Christofer och Tizze i villavagnen de luxe :P 42 kvm av total finhet...
På lördagen fick jag mig en redig överraskning må ni tro. Christofer satte sig vid middagsbordet och säger att han skulle vilja fråga Tizze en sak...jag trodde bestämt att han skulle fråga henne om hon var beredd på att förlora i spelomgången som vi skulle ha senare på kvällen. Men låt säga så här att han brädade :) oss med spelregler :) i kärlekens tecken iställlet och frågade Tizze om hon ville förlova sig med honom!
Så här i efterhand kommer många pusselbitar plats av ganska underligt beteende under kvällen. De skulle filmat mig och Daniel för om jag talar för mig själv så föll hakan ner i en väldigt förvånad position :)
Rätt som det var så dök det upp champagne och jordgubbar och ringar samtidigt som jag säkert såg likadan ut i ansiktet fortfarande :)

Underbar överraskning i alla fall. Det Christofer nu måste veta förutom att han nu är fast med Tizze :P är att tjejer faktiskt gråter av lycka också. Stackars pojk trodde att Tizze hade ändrat¨sig när han frågade och hon inte kunde svara genom alla tårar...lite svettigt där för Christofer en stund :P

Ny förlovade :)

                                              Nu är du fast Christofer :P

                                                                                               

Champagnen var förresten super god men dum som jag är så slängde jag flaskan innan jag hann skriva upp namnet!Nåt på A va det nog eller T...eller.....?

Helgen bjöd även på grillning och mys:

The grillboys! 

Och jag o Daniel var kära hela helgen vi med :)

Kommentarer!
Postat av: Lina

ååh vad fint! Jag hade nog också fått lite småpanik om den man vill förlova sig ,med fäller värsta tårarna och inte kan få fram ett ord!!!!

Kommenterat - 2010-05-30 / 13:27:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: