Tvätthögen regerar för tillfället vårt hem :/

2010-05-04 / 09:49:24
Ja det enda jag känner är maktlöshet när högen växer och växer. Men så i morse gjorde jag uppror i mitt oroliga sinne och bokade tvättid, så nu ska packet ut :P

Förresten glömde att berätta om mitt blocket fynd för er läsare, är väldigt nöjd. Lyckades till och med pruta ner hela packet från 200 till 100 kronor. Det kallar jag för affärssinne (eller nåt).


                                                     


Sitter och tittar ut på den mörkmulna himlen och funderar ännu en gång varför man inte bor där Maria Montazami bor...
Förresten kiknade jag av skratt när hon fäller sina underbara kommentarer. För er som missade detta så MÅSTE detta ses snarast.
Bland annat så berättade hon hur vår Svenska nationalsång går:
- Du gamla, du fria, du självögda nord.
Jag antar att man ska vara imponerad kanske med tanke hur långt ifrån Sverige hon dagligen faktiskt är :)
Sen berättade hon att hon är värdelös på att komma ihåg repliker men att i svenska hollywoodfruar så kommer hon på egna. Hon pekade på sidan av sitt huvud och sin mun och sen mätte hon avståndet där emellan:
- Så långt bara.
:) 

                                               


Kommentarer!
Postat av: Lina

Jag tycker hon är stört skön, hon är inte lika idiotisk som de andra, hon är mer omtänksam!

Kommenterat - 2010-05-30 / 13:32:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: