Skaka,skaka lårkaka :P

2010-05-12 / 13:22:46
Ja när kilona smyger på så får man ta tag i sitt fettande liv. Så idag genom blod, svett och tårar genomförde jag ett gympass på friskis...det var super duper skönt och avskräckt blev jag inte, jag ska banne mig dit igen :P

Igår var jag ute hos syrran igen (till hennes sambos förtret : ) och Moa var på sitt super duper humör för en stund så här såg hon ut:

                                                                     

                                                                                 

                                                                            



Och Gammelmormor och gammelmorfar har gett henne en solhatt och Moa kunde inte vänta med att testa den :)

                                                       

Idag sänder jag även en ilsken tanke till alla huliganer här på Torpa. Varför är det roligt att leta upp just min sambos bil och bryta av fästet till vindrutetorkaren?och inte nog med det så ville ni så gärna bryta av antennen också!Hosta upp en ursäkt för jag kräver en!!!!!

Kommentarer!
Postat av: Jessica

Fantastiskt att du varit på friskis! Puss på dig!

Kommenterat - 2010-05-12 / 21:12:49
Postat av: Lina

dumma dumma huliganer!!!!!!!!

Kommenterat - 2010-05-30 / 13:29:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: