:P

2010-05-15 / 13:44:46
Olala...har tvingat med Daniel till IKEA idag men frågan är om vi kommer dit när han är segast istan. Jag brukar mobba han och säga att han och Alfons är likadana
- Kom nu Daniel..
- Ja vänta jag ska bara!
Shit va tröttsam mening :) Men han är bäst för det..

Kollar precis på IBIS hotell reklamen, skitrolig så håll ögonen öppna..

I torsdags och igår så blev det en massa hockey för vår del. Vi var med Tizze och Dolk båda kvällarna. Vi har inte så mkt val på personer nu för tiden förstår ni för det är inte många som står ut med mitt skrikande.
Men hur ska grannarna annars veta att det blivit mål :)

Senare idag ska vi på kalas till min kusin som fyller sex år...underbara unge. Daniel är lätt hans favorit..hans pappa säger att han skriker:
- JA NU KOMMER DANIEL!
Men jag sörjer icke för det :/

So long hörrni!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: