Jag glömde ju....

2010-05-24 / 10:19:47

...att detta blev min dyraste helg på länge...här är bevisen..jag gör mig skyldig till ruinering av mig själv :/

                                                    
                                                     Brödkorg Lagerhaus 59:-


                                                        
                                                    Disktrasa Lagerhaus 29:-

                                                       
                                                 2 st Turkosa ramar Lagerhaus 35:-/st

                                                       

                                                     Randigt linne Vila 99:-


                                                        
                                                   Metallic lila nagellack Lindex 29,50:-

                                                       
                                                 Piratleggins Vero Moda 99:- 

                    +                    +           = Tag 3 betala för 2!

           Linne 99:-                                T-shirt 99:-                           T-shirt 99:-

De va köpta på Cubus och istället för 300:- så betalade jag 200:-

Det var ett rent nöje att ruinera mig själv :)

Kommentarer!
Postat av: Lina

Det var ju jätte fina och bra inköp! :D

Kommenterat - 2010-05-30 / 13:24:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: