Flyg snoriga näsa, flyg!!!!

2010-05-20 / 12:20:53
Ja det var ett bra tag sen näsan rann så här må ni tro!Men det är bra att få känna att man verkligen lever emellanåt...

I tisdags följde jag med Jessica till stan för hennes överraskningsdag. Det började med att Moa och Jessica kom till mig och sen promenerade vi lite kringelikrok svängar för att hon skulle få tänka till om vart vi var på väg. När vi kom fram så fick hon sin massage stund på en hel timme!!!Skulle smitit in i hennes ställe och sagt till henne att jag ångrat mig...Gaaah..varför tänkte jag inte på det :P
Jag tog mini monstret på en av hennes första shopping stroke i storstan..måste ju börjas i tid...o Moa var bestämd på den fronten att vi skulle köpa mamma jessica en morsdags present. Så sagt och gjort, hon valde en body:

  Men istället för I love Daddy så kan ni ju räkna ut va det stod :)

 o så en älskar dig sten också!

Hon har bra smak tösen :)

När Moa födde sså köpte jag bokstäver formade som djur som t.ex. i G så är det ett G med en Geopard på o.s.v. Jag trodde att jag hade köpt ett M, ett O och ett A men jag hade köpt ett H istället sså när Jessica satte upp namnet på dörren så stod det HOA...så i tisdags slog jag o Moa till o köpte ett M med en Mus på istället för ett H med en Häst på :)
Krångligt i världen idag :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: