Big comedy!

2010-05-07 / 09:50:04
Ja i afton smäller det på humor fronten då jag har blivit tilldelad en biljett till big comedy och en middag på scandic av min älskade. Har sett fram emot denna dagen länge och nu är den äntligen kommen, total lycka!


                                                         

Igår var jag barnvakt åt mini monstret och det reulterade i skratt, barnbajs, tårar och välling :) Det var super mysigt att ha henne här och jag hoppas på fler sådana tillfällen. Jag har till och med gett som föslag till min kära sambo att när hon blir äldre så kan hon sova över här...tll svar får jag muttranden, undrar hur jag ska tolka detta :)

I detta skrivande nu blossar ilskna känslor upp, du behöver inte känna dig träffad om du inte jobbar på VBAB eller Försäkringskassan....Dessa system kan ta sig i r*ven :/ (Bara skojar en sväng eller två, inte, jo...eller? :) )

Gå nu och ha en underbar fredagskväll kära ni men det kan bli svårt att toppa min :P
Kommentarer!
Postat av: Vonsan

Hej Vännen

Hoppas ni får en himla kul o mysig kväll.

Tala om för sonen att bebisar är mysiga :)

Ja försäkringskassan lever sina egna liv men de

glömmer bort att andra oxå borde ha ett liv och att

de utgifter de har även andra.



Kram o var rädda om er....

Kommenterat - 2010-05-07 / 11:33:03  | URL - http://ziggy.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: