Vårkänslor

2010-03-13 / 14:28:25
Ja gott folk...det är inte bara för att jag är tok kär i pojken min för vädret är banne mig över förväntan bra :) Idag var jag o Daniel ute PÅ vättern och gick med Ozzie. Helt underbart med is och snö och sol så långt ögat kan nå :)

Ikväll blir det HV och melodifestival och godis från VIP o köpemat...mitt liv känns fulländat :P

Här kommer en dikt i melodifestival tider...tyckte den kunde passa då rå :)


Du sa att det skulle bli så enkelt.
Du ljuger så bra.

Du sa att det skulle bli fint väder,
men jag är fångad av en stormvind.

Du sa att han inte var kär,
men Tommy tycker om mig.

Du sa att mamma älskar pappa,
men jag såg mamma kyssa tomten.

Du sa att alla skulle få komma in,
men hela världen står utanför.

Allt som du sa,
Du ljuger så bra.




Tjipp ohoj bejbs..
Kommentarer!
Postat av: Lillebror B

Köp Chicki Mama åt mig med:D

Kommenterat - 2010-03-13 / 17:55:05
Postat av: Elisabet Thunberg

bra Malin du skriver jättebra.Fortsätt med det för mig och framförallt för dig själv. kramizar från världens bästa mamma......

Kommenterat - 2010-03-14 / 17:50:29
Postat av: Fredrik

kan ej förstå vad då får allt ifrån men det är super bra skrivet=)

Kommenterat - 2010-03-26 / 14:56:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: