Ullared = fotsvett och röda ögon

2010-03-27 / 21:59:42
Vad är det med dessa tanter på Ullared? Jag längtar alltid dit och det kliar i fingrarna när man går in, ja mina vänner det är det berömda "måste shoppa" adrenalinet som pumpar i min kropp :) Men allt förstörs av de gamle damerna. Kör de kundvagn så j*vla dåligt så vill jag inte veta hur de kör bil!
I början när de kör över hälarna, tårna och till och med in i röven på mig så ler man lite åt dem och de ber om ursäkt MEN efter flera timmar med samma metod börjar Thunbergs humöret tryta...DÖ kärringar DÖ :) Nä kanske inte dö men FLYTTA på er...tack så mycket :)

Lyckades naturligtvis "förlägga" kundvagnen i varuhuset. Tänkte att jag inte orkade sick sacka mellan alla människor så jag ställde vagnen, smart tänker nog en del men det var det inte. Jag glömde titta vart jag ställt den och anade inte hur långt jag skulle gå från vagnen. Började efter ett tag få riktig panik...insåg även under tiden att alla fynd jag lagt i vagnen kunde räddats om jag bara tog med vagnen dit jag skulle men sen upptäckte jag även att det finns en färg på vagnen och ett nr. Då hade jag kunnat efterlysa vagnen :) 
Men en sann Thunbergare ger aldrig upp...jag gick och letade i en halvtimme med törstande mun och med kläder i famnen. Tillslut såg jag den...blev så glad att jag skrek till lillSYRRAN tvärs över varuhuset
- JAG HITTADE DEN, JAG HITTADE DEN :)

Jag var också lite dum ännu mer idag...testade inget av de kläder som jag köpte!!!!! Kan betyda..ni vet vad...men det sk nog gå med våld o vaselin :)






Intriger, intriger och spänning....endast om du åker till Ullared.

Tack systrar, Kent, Jane, Mamma och Moa söt för en underbar dag (trots allt) 
Kommentarer!
Postat av: Mia

Haha, du är för rolig du Malin :D fast jag känner igen ilskan över kärringrna och jag kan förstå paniken som kom när vagnen försvunnit! Puss på dig

Kommenterat - 2010-03-31 / 10:39:38
Postat av: Malin :)

Hehe...tror de flesta människor kan relatera till paniken i Ullared. Inga regler gäller, bara köra vagnen så otympligt som möjligt :/ :)

Kommenterat - 2010-03-31 / 15:04:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: