Tacos, Så ska det låta, godis och älsklingen bredvid :)

2010-03-19 / 20:03:34

Tjolahopp ut i fredags kvällen. En del av er planerar säkert värsta krogrundan och dansaftonen. Inte jag dock, jag är ett fan av fredagsmys och hålla handen gull med kärleken min :)

Peter Settman är tänkt att stråla ut sin energi till oss soffpotatisar, han brukar lyckas med det.

Annars har jag idag promenerat på stadens gator, det är inte lätt att komma framåt utan att bli plaskevåt om tårna. Men jag är grymt atletisk så jag hoppar över dem med min ovanligt spänstiga kropp :P Annars hade jag blivit mycket blötare :)

En stor lycka i alla fall är att vi äntligen kommer ut på balkongen...Snön har äntligen smält...våren är snart här mina vänner..känner ni inte det???

Ha en underbar fredag.

Kommentarer!
Postat av: bloggcandy

hej

jag skickar koder så fort mitt email börjar fungerar :)

Kommenterat - 2010-03-20 / 21:34:03  | URL - http://bloggcandy
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: