Städning, NCIS, Våfflor och I-lands problem :)

2010-03-14 / 18:51:43

Idag har jag tagit det fasta greppet om dammsugaren....jag kan lova er att dammråttorna nästan bad om att få bli uppsugna :)Kände mig oerhört upplyft efter den upplevelsen.

Jag har även haft tid att sitta fastklistrad framför NCIS..lätt det bästa programmet just nu, lånar lillsyrrans boxar :) (blir jädrigt mkt billigare för mig i alla fall)

Daniels pappa och Pia bjöd på våffelkalas idag och ack så gott det var, efter två våfflor upptäckte dock Daniels pappa att det var fullkornsvåfflor...men efter de två våfflorna så kunde han inget säga för han njöt i fulla drag tycktes jag se i alla fall :)

Dagens I-lands problem blir i alla fall att även hur nära du bor en affär så är det ändå jädrigt besvärligt när du ska masa dig ner. Va o handlade Chips på VIP i fredags och blev så sjukt sugen på dip....köpte det men till mitt förtret så upptäckte jag att när jag kom hem hade IDIOTEN glömt att stoppa ner själva dippen så jag fick bara med mig gräddfilen!!!!! Jag hejdade mig själv i sista stund för det var jäkligt nära att jag dippade enbart gräddfil...men SÅ desperat får jag aldrig bli :) Slutade dock med att jag fick äta enbart chips under surmulet tillstånd men det gick ju det med :P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: