Slumra inte till, du kan missa Oprah :/

2010-03-15 / 19:25:59
Nu har mörkret lagt sig över Torpa efter en helt underbar dag i solen. Jag och Jessie va ute och tog en runda i närområdet....banne mig så fyndade jag bananer på Konsum, alltid glad när man kan fynda :)

Det är farligt att kolla på tråkiga program på tv på dan när man är hemma för då somnar man så lätt i soffan...detta hände mig idag :) Vaknade med ett ryck, ganska förtvivlad för jag trodde att jag hade missat Oprah...men så var inte fallet som tur var.

När Daniel kom hem så tvingade jag den arma pojken att gå ut o gå. Jag har märkt att det är mkt lättare att rasta honom om man har ett mål, idag var målet banken för att sätta in våra miljoner :)

Kommentarer!
Postat av: Kenny

Häftig blogg Mollan. Dikten om melodifestivalen va bra

Kommenterat - 2010-03-15 / 19:37:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: