Påsken knackade på dörren idag

2010-03-31 / 21:43:20
Idag såg jag att påskharen hade lagt ett ägg i vår lägenhet. Men när jag såg att han skuttade iväg utan att ha lagt ett till mig med så jag ropade på den j*veln men han hörde inte. Jag insåg att jag kunde använda vrede men samtidigt så skulle han ändå inte komma tillbaks. Så jag tog mig samman och kollade i Daniels ägg istället. Han fick en fin blå skjorta och en tunnare kofta. Konstigt...hade nog en dröm där jag köpte exakt likadana kläder :P

Det kanske inte var en dröm utan det kanske va lite som Shutter Island här på Torpa. Ni som sett den fattar. Jag kanske inte heter Malin Thunberg och är född i Månsarp utan jag kanske heter Alin Hunberg och kommer från Ånsarp :)

Idag åt jag o Tizze våfflor med massor av grädde o sylt. När vi hade ätit upp fick jag reda på att smeten egentligen var till fem personer :) Då känner man sig inte direkt som en kvinna utan som ett monster med ett hungrigt inre :)

Nä Godkväll mina vänner. Nu ska jag se Byggfuskarna :)





                                                                 
                                                          



  
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: