"Om ögat utanpå slutar fungera så ser man med det inre"

2010-03-30 / 19:10:41
Kollade på Outsiders innan och förundrades över denna man som hade blivit blind när han var 21 år. Han vägrade ge upp och det är han som sa något liknande det jag skrev ovanför:)

Idag har jag och Tizze gjort A6 oroligt, skopunkten var ett måste och tänka sig att jag bara skulle köpa 1 par skor men så bidde det 3 istället :) Kvinnans magiska kraft...eller nåt :P Fynda bör man annars dör man :)

Men vilket väder vi har hörrni. Kan jag lätt vänja mig vid.

Har bokat massage tid på Torsdag, en hel timma fick jag av Danny <3 Så jäkla skönt ska det bli..

Så där....nu har ni något att bli avundsjuka på :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: