Hv skjuter snett :/

2010-03-22 / 20:47:56
Idag måste jag bara uttala mig om HV, visst ni är Jönköpings stolthet men som ni spelar ikväll blir det inte långvarigt mina herrar. Sitter och väntar på tredje perioden nu och båda tummarna är intensivt hållna...men räcker detta? Mina nerver klarar inte detta, Daniel håller för öronen när vi kollar på hockey...undrar varför :)


Dagens huvudbry måste ändå få bli (förutom HV:s inte så bra insats) damhockeyns regler...skulle alla platser i arenan verkligen vara tomma om tjejerna fick tacklas lite...?Diskriminering på högsta nivå när killarna får det..Kan nån svara på detta så skulle jag bli glad för just nu blir jag förbannad när jag tänker på det..

Mycket hockey i afton..jag ber om ursäkt mina vänner. Jag kan prata om nåt annat istället, handsprit till exempel :) Daniel har blivit lite förkyld och ni vet hur killar är när de är förkylda...(om inte, slå upp det varsomhelst). Med handsprit inköpt och med händerna noga insmorda, si så där varje minut så borde älsklingens baskilusker vara utrotade. Det jobbigaste är bara att jag inte får pussa på honom men inhalera hans doft aromer kan jag banne mig göra :)

 
Kommentarer!
Postat av: Pappenitrappen

Jo, rackarns bra skriver du, tycker både jag och min fru (rimmar inte på Lotta, ju).Vi tyckte de va najs, HV71 on ajs(ice).Du har ju Danne, vi har vår granne(känner honom knappt, men det rimmar).

Somsagt det var jätte bra, hoppas vi får läsa nåt nytt varje da.

/Pappenitrappen

Kommenterat - 2010-03-23 / 18:26:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: