En dos Mose gos o några färska bullar :)

2010-03-24 / 20:06:24
Idag när jag vaknade så kände jag att mitt kall för dagen var att baka bullar...frysen gapade tom efter onyttyiga saker att äta så då fyllde jag upp den. När jag var som mest igång med planeringen med bullarna så ringde Tizze o sa att hon hade tråkigt...Kom till mig då för hundan sa jag då..o det gjorde hon. Hon tittade på när mina flitiga händer degade järnet. Sen blidde det några varv Chigago som vanligt när vi ses.
Sen visste ju Tizze att hon redan låg högt upp på min tycka om lista men hon ville nog knuffa ner Daniel. Idag hade hon nämligen med sig silverljusstakar från IKEA som jag kollat på i evigheter :) Hon har inte knuffat ner Daniel än men fortsätter hon i denna takten så :)

Mamma ringde och frågade om jag ville beträda bonniga marker med henne så vi åkte hem till STORsyrran och va lite Moa vakt...jag passade på att sniffa lite bebis, har ju inte träffat henne på länge ju. Kul o träffa syrran med.Imon ska jag följa med Moa o syrran till Öppna förskolan..ska bli super mysigt tycker jag. Dock tufft att gå upp vi sex!!!!Men jag gör det för världens bästa syrra såklart...

Sitter o kollar HV nu så måste engagera mig i det lite..men jag glömmer inte bort er mina trogna läsare (Tizze :) )

Puss sålänge
Kommentarer!
Postat av: Vonsan

Tjenis

Bullar det låter gott.Vi kommer så sätt på pannan.

Ikväll skriker vi o hejar på Hv......

Hörrdudu vi ses snart hoppas jag....Krammisar på er o ta väl hand om min älskling

Kommenterat - 2010-03-26 / 08:07:18  | URL - http://ziggy.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: