Bekämpa snödrivorna :/

2010-03-26 / 19:53:38
Jag är uppfostrad att alltid välkomna alla typer i samhället men håll med mig när jag menar att alla snödrivor MÅSTE utrotas. Tillsammans kan vi klara det, de är inte många vi är fler :) De ser så ensamma och oskyldiga ut men låt er inte luras, då äventyras våren mina vänner...




Underbart har det varit idag. Nästan hoppade upp ur sängen idag för att möta solen. Varma vindar och tunnare kläder gör att smilbanden automatiskt åker upp :)
Va ute hos syrran och Mose gos och promenerade lite och så passade jag på att inhalera lite bebis oxå :)

Imon blir det upp i ottan kära vänner men denna gången kan det kännas helt okej...jag ska ju till ULLARED....shoppa shoppa o hejda mig lite (för plånbokens skull)

O till sist så håller alla på taaaapa tummarna för HV :P



Kommentarer!
Postat av: Fredrik

Ska danne med då med får nog ta en vända i sommar när man åker ner till kusten. för ullared är ju aldrig fel=)

Kommenterat - 2010-03-26 / 21:48:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: