Solen lyser, himlen är blå :)

2010-04-22 / 09:05:49

Just nu lyser den för fullt och kanske, bara kanske om man ber snällt till den gule så kanske det inte SNÖAR IDAG!!

Mina tankar går idag till min kära vän Tizze som shoppar för fullt på Gekås...må GUD va med dig snyggve :)



         +                  +         = SÄKER SHOPPING!




Undrar va GUD skulle handla i Ullared om han fick möjlighet att åka dit. Har han verkligen alla bekvämligheter i himlen? Stackars han annars....

Idag ska jag o Moa busa skjortan av oss medans hennes mamma får softa i våran soffa :)

Surt det där igår med HV, förlora när ni ägde hela matchen killar. Djurgården fick faktiskt göra ett mål när det var 6 spelare på isen. Tror inte domarna kanske har snappat upp den reglen riktigt, ILLA! Och det som är surast är nog att ingen verkar prata om det....


Nåja nu ska jag fortsätta min internet vända så ni får ursäkta mig :)

Kommentarer!
Postat av: Therese

Du känner mig allt för väl=)

Kommenterat - 2010-04-22 / 21:22:34  | URL - http://tizzeorneling.blogg.se/
Postat av: zandra

Ja den var lite bättre i dag... :)

Kram

Kommenterat - 2010-04-23 / 20:03:23  | URL - http://zandraorneling.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: