SM GULD precis som jag ville :P

2010-04-25 / 17:03:41
Helt galet igår, ville skriva ett inlägg direkt efter guldet men det blidde inte riktigt så. Jag var lite väl mkt uppe i mitt extatiska tillstånd. Är fortfarande hes och torr i halsen efter väääldigt mycket skrik i soffan.

Men så här såg det ut innan matchen(klicka på bilderna för att de ska bli större) :


                                               

Bara två ensamma tröjor hängandes i garderoben :)

Lite senare samma kväll:


                                                  
Taggade som satan inför en kalas match :)

Det bästa av allt var att vi hade ett djurgårdsfan i sofffan och såna gillar vi inte. Han blev nog lite uppgiven efter vinsten till Jönköping, så mitt bland hans uppgivna känslor så begav han sig hemåt. Bara det attt han GLÖMDE sin djurgårdshalsduk här :) Jag och Daniel demonstrerade mer än gärna hur man kan gå lös på ett sånt värdelöst ting:



                                                          


Helt galet ute på krogen med massa snygga tröjor och trevliga människor :) När vi väntade på Hv utanför Harrys så var det blandade känslor må jag säga. Exalterade för att de kunde komma när som helst men jag var tokrädd för de idioter som omringade oss med eld och flygande cigaretter :/

Men för att summera kvällen så kom äntligen guldet hem till Bönderna :)



  
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: