Jobba, jobba hela dagen...

2010-04-13 / 10:16:12
....Ja för Daniel då för han har fått jobb nu :) Min älskling ska bli ventaliations snubbe med hela Svenska folket (Nja där överdrev jag nog allt) eller i alla fall i vår bekanstskapskrets. Vet inte om det är han eller jag som är gladast över detta :) JIPPI!!!!!!! Grattis snygging :)

Igår va jag med Tizze hos Tandläkaren. Gissa om hon var nära bristningsgränsen flera gånger men ändå modigt överlevde denna påfrestande terrorn :P Innan besöket så sa jag olyckligtvis att hon kunde få hålla min hand så hårt hon ville. Det var bara det att hon tryckte Vääääldigt hårt så min tumme blev gråare och gråare :) Men allt löste sig och Tizze blev tillslut min hjälte för dagen med en icke nödvändig tand mindre :)
Här kommer en limerick om gårdagens besök (Hoppas alla förstår en limerick, är skit kul att skriva i alla fall :) )


Det var en rädd tös ifrån Jönköping Öster

som va omringad av tandläkarröster

Tandläkaren slet och hon drog

likt en vinter vägars plog

knäppt att hon kalla mig Tizzes Söster (syster:))


                                                              
                                        

 

Kommentarer!
Postat av: Vonsan

Hej Malle

Härlig limerick.Du är så duktig o finurlig.

Ja visst är det roligt med jobbet Danne fick.

Vet du när han ska börja och vad firman heter som han ska jobba på?

Jag förstår Tizze.....tandläkare är blaha,ajaj

Ha det gott o krammizar i massor/ hemska svärmor :)

Kommenterat - 2010-04-13 / 10:54:25  | URL - http://ziggy.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: