Sprit i ofantliga mängder!

2010-05-29 / 09:30:44
Ja jag kände väl att det började knaka i sprit fogarna så jag skickade karln min till Tyskland för att inhandla lite nödproviant till sommaren :P

Ni som inte har tyckt att ni har haft någon anledning till att besöka Lärlingsgatan så får ni en här:

                                                      
                                        Detta är vad som möter er redan i hallen :)

                                                      

                           Och på matbordet står det för tillfället en annan typ av proviant :P

Daniels kvällsnöje igår blev att räkna ut vad han hade tjänat på hela kalaset jämfört med om han skulle köpt det i Sverige...Kan ni gissa?........Inte???
Om man säger så här i Sverige skulle detta kostat 8000 och Daniel köpte det för 3000!Gissa om han somnade gott efter den uppptäckten :)

Igår var det Jönköpings marknad istan och om man inte såg det så hörde man det helt klart. Jädra orkester som rakryggade går genom stan och slår på sina trummor och tutar i deras instrument. Allt ni gör är att fördärva människors hörsel, sånt där får ni göra i Frälsningsarmens lokaler!!! :)

I alla fall så fyndade jag ett spel på marknaden:

                                           

100 spänn mina damer och herrar, gör om det om ni kan!

Måste till sist tipsa om ett recept:

http://www.matklubben.se/recept/blaabaerscheesecake_28899.html

Underbart god idé måste jag säga!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: