Kalas i vanlig ordning

2010-05-16 / 11:36:17
Ända sen Daniel kom in i denna släkten så har han tydligt förbarmat sig över storleken på min släkt. Eller han hade kanske inte brytt sig så mycket om alla medlemmar i min släkt inte hade fyllt år så tätt spridda över året. Men efter mer än tre år i detta h*lvete så har han nog vant sig.

Som sagt kalas igår igen och denna gång var det Douglas som fyllde 6:) Bilder säger mer än tusen ord så enjoy :)
(På vissa datorer kan ni hålla mus pilen över bilden så kommer det en bild text. Tänker mest på mamma fosil som nog inte visste om detta tekniska plus)


Douglas öppnar sina presenter. Tror bestämt att dinosaurieboken var den bästa presenten :P


Lillebrosan Kevin och Douglas i full action...



Tror bestämt att jag ger Douglas stil poäng för hanteringen av min kamera :)Han kunde dock valt ett bättre motiv :P

Moa var med på ett hörn och tur var väl det :)

Tror Douglas föräldrar blir lite oroliga för vilka typer som var bjudna på hans kalas :P

Denna gången blev motivet bättre. Söt syrran <3

Bebis kommunikation när den är som bäst :P

Kusin vitamin Walter

Jag bockar och bugar, det vet ni :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: