Hv leder och jag får massa kläder :)

2010-03-21 / 13:01:58
God förmiddag allihopa :)

Jag hann inte skriva nåt igår för dagen gick i en enda hast. På förmiddagen var jag o guidade Tizze in i blommornas värld, hennes har visst en tendens till att vissna (konstigt, det har mina med). Det visade sig att jag var en bra guide för vi hittade jättte tjusiga blommor och krukor.

Sen var jag o Tizze o Danny hemma och kollade på HV, ännu en vinst vilket känns helt underbart. Teemu Laine rockar fett, han är grym på att stressa motståndaren och karln ger ju inte upp! 2-0 i matcher känns helt okej :)

Sedan åkte vi hem till Tizze och Dolk, vi blev bjudna på tacopaj, väldigt gott. Sen hade tok Tizze som vanligt tänkt o slänga massa kläder. Där kände jag att jag kunde göra en insats genom att ta ur en del stackars plagg som var väl förtjänta om en andra chans. Efter den insatsen kom jag ju hem med en hel del kläder och då upptäckte jag att de inte fick plats. Så idag har jag rensat ut garderoberna och tänka sig...Nu går allt in...plus lite till.

Idag blir det lugnt, älsklingen har blivit förkyld och då är det jätte synd om honom...måste nog rå om han lite extra idag.

När vi precis träffades så skrev jag en hel del dikter till honom och jag tänkte lägga ut några här:
  

Dunk...dunk...dunk från oss båda

Ditt Hjärta

Mitt Hjärta

Vår Kärlek






Prinsen från Jönköping

Jag kan inte sluta
längta,
tråna
och
sukta
efter dig.

Jag kan inte sluta
drömma,
älska
och
brinna
för dig.

Du är min räddare
i nöden,
för dagen,
för livet.
Jag älskar dig.





                                 
Kommentarer!
Postat av: Therese

Det kanske är min tur och komma hem till dig och kolla vad du har slängt=)

Kommenterat - 2010-03-21 / 20:26:20  | URL - http://tizzeorneling.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: