Bröllopsfeber...

2010-06-20 / 20:28:24
Trodde väl aldrig att jag skulle sitta och glo på giftermålet på TV men TV4 har förhhäxat mig och Victoria och Daniel är med på det...bergsäker på detta.
Men måste erkänna att de vaar väldigt fina och gulligt att även kungliga händer kan skaka :)

Igår ägnade jag och Daniel hela eftermiddagen med att ragga grejer till vårat projekt: varför köpa färdiga saker när man kan bygga själv! Vi ska bygga en sänggavel.
Vi flängde runt för vissa grejer fanns bara inte, arg, trött och hungrig så fick vi ihop alla saker utan en! Irriterande, men bildbevis på vår kreativa sida kommer, jag lovar :)

När jag och Daniel irrade runt så såg vi en kille komma vandrande på motorvägen. Som den sanna medtrafikant jag är mot alla ute i trafiken så ringde jag polisens tipstelefon. Fick prata med en livslevande polis..:)
Försökte byta tipset mot en tur i polisbilen men den jäveln tackade nej!!!
I alla fall, lite senare så såg vi en polisbil stanna med blåljus och går mot killen, som alltså har gått över en kilometer på motorvägen!!!Hade god lust att veva ner rutan och vinka och skrika:
- DET VAR JAG SOM RINGDE!
Men det gjorde jag inte. Det var ju en livs levande Cola påverkad tonåring för bövelen!

Idag så var det i alla fall fint väder så jag, Tizze, Daniel och Christofer åkte till Gränna och spelade minigolf och käkade räkmacka på Grännaberget!
Måste bara skryta och säga att jag var grym på minigolfen idag...jag hamnade bara några futtiga poäng ifrån att klå DANIEL (!) om andraplatsen....
Här kommer lite bilder från dagen:

                                                    




                                                           



                                                        



Imon ska jag till mamma och Kenny i Varberg med Jessie och miss Moa!!!Så därför kommer uppdateringen va lite små dålig...smällar man få ta ibland :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: