Målkoden...eller jag menar Kolmården.

2010-07-25 / 12:30:51
Tjolahopp.

Älsklingen och jag satt vid piren när vädret inte var höst:

                                                          

Nu är det så kallt så jackan har åkt på för första gången på över 4 veckor. Rumpvärmen i bilen åkte på igår för rumpan min var frusen i det höstliknande vädret...

Vi har varit på kolmården för svärmor bjöd oss på den fantastiska upplevelsen:

                    



                      


        


                   


En av girafferna hette Malin, den snyggaste av de alla såklart :)

När vi promenerade i parken så råkade vi hamna mitt i en parningsakt mellan två zebror. Om man säger så här, den ena var väldigt på och den andra hade nog bestämt ont i huvudet :)

En super skojig dag som jag tackar Vonsan för :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: