Fy skäms..

2010-07-16 / 11:09:23

Ja jag skyller på värmen och på mitt inehållslösa liv :)

Men nu ska jag banne mig skriva så tangentbordet glöder..

Jag o lillsyrran var på Kroatorpet häromdan, den vackra utsikten gör att man faller pladask för stället:

                                               

                                              

Vi var ju på "En mor till salu" i Falkenberg i helgen också, den va jättebra men tänk var fulländad föreställningen skulle varit om Krister kunde va med. Det är alltid Stefan och Krister för mig. Tänk vad man har skrattat åt dem i sina dagar (observera att jag pratar som jag är 73 fast jag bara är 23 :) )

                                              
                                                    
Daniel kom ju en dag efter mig för vissa tjänar ju pengar medans andra latar sig hela sommaren :) Fast han alltid skämtar att han åker snabbt som f*n förbi Gekås så gick han faktiskt in denna gången. Bara för att köpa en grej till mig:

                                                   
Han är underbar ibland min snygga karl :)

Förresten så har vi ett nytt projekt på gång. Vi fick två äldre nattuksbord av syrran som vi tänker fixa och trixa med en sväng. Därför vore det ju på sin plats att visa en före bild på dem:

                                                    

Så kommer det en efter bild på dem sen :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: