Det heter inte kalas!

2010-07-29 / 23:51:28
Jo det heter det visst det! Om man fyller år snart och familjen frågar vad man önskar sig och man bjuder in dem på fika och till råga på allt bakar för att de ska komma (Daniel bakade hela förmiddagen)


                                                                   

...då är det väl kalas...eller?!!!

Daniel vill inte erkänna detta..och hans syrra tycker att kalas är när man har fiskdamm..så då hade vi det..för enligt mig var det ett kalas :)

                                      

Som blivande förrskollärare och allt så fixade jag en fiskedamm...om det nappade?Att det gjorde :)

                                                  

Alltså....det heter kalas!
Kommentarer!
Postat av: Jessica

min syrra i ett nöt skal!

älskar dig min syster

Kommenterat - 2010-07-31 / 10:42:13
Postat av: Lotta H

Hej min bonus tös.

När är det din juvel fyller år? Har inte detta i minnesbanken.

Kramis L8

Kommenterat - 2010-08-01 / 18:22:32  | URL - http://malletistallet.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: