Dålig uppdatering men vilket väder vi har haft :)

2010-07-06 / 20:04:33
Solen har lyst, till och med på mig som faktiskt har blivit alldeles brun o sommarfin :)

Vad har jag då haft för mig?

Igår va jag o Tizze ute hos syrran och solade på en egen strand som de har tillgång till :)
Moa satt på en filt och Jessica skulle blanda gröt. Moa sträckte sig mot det varma vattnet från termosen. Jessica blev rädd och ryckte till så Moa rullade ner i vattnet och blev alldeles skitig på sina vita kläder och lerig i ansiktet...jag skrattade så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Sen satte Jessica ner Moa i vattnet med blöjan på....stackars barn fick bada av sig all smuts och sen ta på sig en torr blöja och badhanduk :)



                                                                



                                                                       



Sen har jag varit barnvakt åt monstret idag:

                                        

Det var mys, mys och gos, gos :)

Nu ska jag avnjuta en stund där livet är rätt bra:                                                                          

                                                 

                                                          




                                                          


Livet är bra härligt ibland :)





 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: