Två små sötingar

2010-04-29 / 17:28:22
Har varit super dålig med uppdatering men även en filur som jag måste få vara upptagen ibland.

I Tisdags så var jag o Jessie och Moa hemma hos Lina och hennes små tvillingtjejer Märta och Vera. Lugna som filbunkar var de medan Moa for runt som en orkan av högsta grad :) Men det var jätte trevigt med kaffe och barnsnack och nosande.
Så här ser de små liven ut:

                                                

Moa tyckte det var jätttespännande med nya kompisar:

                                                

Daniel har börjat på nytt jobb i måndags och efter flitiga rapporter från slutförda dagar så tolkar jag det som om det går bra. Jag är så glad för hans skull och njuter av friheten att kunna ha bil hemma då han har en arbetsbil tillsammans med en anna kille :)
Det innebär bland annat att jag kan åka ut till Jessica och våldgästa dem lite mer :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: