Snygg i burret igen :)

2010-04-05 / 16:58:30
Det känns som om det var ett tag sen jag skrev men det har varit lite mycket det sista. Har varit lite snurrigare än vanligt i skalleno då är det nog ganska illa :)

Vad har jag då gjort i påsk?Jag har umgåtts med min kära familj och ätit på tok för onyttigt....känns nästan som att man känner exakt vart chipsen och all choklad har lagt sig nånstans :P

Idag har syrrans flitiga fingrar fått vandra över min gigantiska kalufs....helt sjukt va mitt hår växer...jag såg ut som en blandning mellan bröderna fluff och en igelkott! Men nu ser jag super duper snygg ut (om man bortser från min vita hy som lyser starkare än solen!) 

Ska snart bege oss till Daniels pappa o Pia för lite fika och hv. Och i dag ska Stefan Liv håll the noll :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: