Killinvasion!

2010-04-11 / 11:24:35
När jag kom hem igår så fullkommligt exploderade soffan av killar! Det var någon jäkla fotbollsmatch på TV som intresserade alla utan mig själv :)
Själv rymde jag till Fia som lyckligtvis råkar ha samma filmsmak som mig själv. Vi hyrde en lipfilm...kanske inte så smart med tanke på att hennes sambo o hans kompis satt jämte. Kämpade som en blå för att hålla inne nigara fallet :P
Filmtips: Allt för min syster.


                                              


Idag blir det troligtvis en tripp till mina gamla hemtrakter för att mysa med lillSYRRAN och mamsen :) Måste dock fjäska för mannen min för att överhuvudtaget komma till Taberg idag :) Så önska mig lycka till när jag fjäskar till mig nyckeln till den röda faran...Hans Majestät Konungen (HMK som Reg nr :) )
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: