Hv va gör ni :/

2010-04-16 / 10:21:42
Uselt igår, riktigt dåligt. Djurgården ägde *arg*. Men tur att Wesslau är skadad...då kanske ni kan lyckas få in pucken eller mina herrar? Tror dock inte att nån i HV läser min blogg :)

Igår gick jag en alldeles underbar promenad, solen lyste och när till och med sommarjackan är för varm då är det varmt :)

Sitter och funderar på vad jag ska ladda min nya super snygga lila MP3 med? Är det någon av mina läsare (Alla två :) ) som kan tipsa om bra låtar? 
Fyndade raringen på lillSYRRANS jobb för 130 spänn! De ni alla slösare där ute, watch and learn :)




                                                         
Kommentarer!
Postat av: Vonsan

Tjena snygging

Vad kul att man är en av två.....hihi

Fattar du hur jobbigt jag har det med en Djurgårdare hemma....:(

Nänä inte hänga läpp nu..vi tar dom imorgon.

På måndag är en stor dag för er.Vad ska ni hitta på då för mysigt? Kanske en picknick korg på Vätterstranden eller varför inte ta bilen upp till Västersjön till Pernilla o Rickards stuga o sitta vid sjökanten.Danne vet var den är tror jag.



Kram Vonsan

Kommenterat - 2010-04-16 / 11:27:00  | URL - http://ziggy.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: