Hv och Daniel i mitt hjärta :)

2010-04-20 / 09:42:57
Så kommer en sån där underbar lugn och härlig känsla över mig denna soliga morgon och det är inte pga solen som många kanske får för sig nu. Nä det är ju för att HV vann igår och att Voutalinen (eller hur han nu stavar sitt namn) kan skjuta och i alldeles rätt position dessutom. Heja Hv mina vänner, heja HV!



                                                         
                                                          Gårdagens hjälte :)

Ska nu officiellt avsäga mig mina trogna besök hos Alcamo och deras underbara sallader. Allt tack vare den blåsta expediten som bara gav mig fem kräftstjärtar. När jag bad han om fler så la han surt i fler men för TIO spänn extra! Ni som känner mig vet att jag har talets gåva men jag blev helt enkelt så arg att jag bara fick fram
-Då blir det PRIMA nästa gång då!
Och man håller sig ju till sitt ord så igår tog jag ett besök på PRIMA pizzeria och vilket underbart folk men ack så äckliga sallader :(
Så dagens fruktanvärda I-lands problem är nu...ska jag fortsätta mina besök till en pizzeria med äcklig mat eller till e pizzeria med underbar mat men med dålig service?
Ni förstår varför inte jag kan sova om nätterna :)
Kommentarer!
Postat av: Jessica

Det här med pizza problemet, gå till alcamo men vi får fixa annan hårfärg till dig! Eller så får du skylla på din välldigt småsinta tvillingsyrra...

Smålänning som man är så köper vi bara god mat!

Ett annat tips är att i Habo har dom samma super goda sallad!...en liten bit extra att åka bara!

kram

Kommenterat - 2010-05-11 / 11:51:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: