Familje mys :)

2010-04-02 / 18:29:58
Idag har jag o Daniel varit ute på landet och firat påsk :) Det var jätte go mat o efterrätt. Moa fick ett påskägg och inuti den var det en grön groda som var som en snuttefilt. Det tråkiga var bara att Moa var mer intresserad av påskägget:P Skulle tänkt på det innan, hade lätt blivit billigare : )

Jag har funderat på en sak. När jag är ute bland befolkningen här i Jönköping så måste jag utstråla nåt speciellt. För varje gång jag är ute så är det alltid någon som stoppar mig och frågar om vägen eller nåt liknande. Smickrande i all ära för jag antar att jag ser pålitlig ut men nån gång ska jag skrämma dem, va kul det skulle vara. Göra små ticks eller slå dem eller nåt. Då kanske jag inte blir stoppad på stan. Fattar inte dem att jag har viktigare saker o göra :)


Människor har länge frågat över namnet på min blogg adress men den som trackar mig mest är nog farsan :) Han hotade med att han skulle börja skriva en blogg och att han då skulle heta "pappen i trappen" :) Så jag blev lite rädd så jag har i alla fall bytt namn på bloggen....visst blev det bra?

Förresten...jag hitttade faktiskt ett ny kläckt ägg här hemma igår. Påskharen hade tagit mina hot på allvar. Han lyckades till o med pricka jäkligt rätt på vad jag gillar :) Nedanför finns det en blid på armbandet..fast berlocken är ett turkost hjärta med en sten i :)


                                                               


Till sist mina kära vänner måste ni testa nya Ballerina kladdkaka..Tizze har länge tjatat över hur goda de är och bla bla bla...men Gösta Petter...de är ju helt underbara. Kommer sitta snart i ett hörn med ett ballerina förpackning (så inte Daniel ser) för att dölja mitt beroende till de kakorna...MUMS!



                                                     




Det var allt för idag :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: