3 år och fortfarande kära...

2010-04-18 / 19:01:33
När börjar det går utför kanske ni undrar men Daniel är fast med mig nu, det finns ingen återvändo :) Kärlekens recept inkluderar Malin o Daniel och en gnutta ömsesidighet kryddat med pussar :)
I fredags passade vi på att fira dessa tre år plus att vi har varit förlovade i ett. Min present till Daniel var att jag skulle laga tre rätters middag där han fick välja vad han ville ha. Jag hade dukat upp fint och kvällen fortskred i kärlekens tecken. Till och med Daniel smittades av den romantiska stämningen och tände ljusen i vardagsrummet!

Här kommer bilderna på dukningen och Daniels tre röda rosor :)

                                   
                                                         

                                                          



                                                           




Igår va vi hos Farfar för han fyllde många år (har ingen aning om hur mycket). Vi fick smörgåstårta vilket uppskattades :)
Det var en trevlig kväll om man gillar barnskrik mixat med förjödade vuxna :)
                                                          
                                                         




                                 
Kommentarer!
Postat av: Therese

Grattis till er båda. Ni är så söta ihop=)

Kommenterat - 2010-04-19 / 13:52:26  | URL - http://tizzeorneling.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: