Student utspring och spysjuka :/

2010-06-14 / 11:23:00
Ja på rubriken kan man ana en och en annan känsla :/

I torsdags så var jag och fikade med mina gamla klasskompisar:

                                                

Bland en av de bästa grupperna jag haft på högskolan så det var absolut trevligt att träfffa dem igen!
Bara jag som är kvar på högskolan av detta gäng men jag blir färdig jag med :P

I fredags så sprang min kusin ut! Tror man hålller på att bli gammal om man tycker att den höga musiken kunde skruvas ner en aning eller vad tror ni? :)

                                                                          
                                  Den söta studenten    Den obligatoriska pinsamma skylten som bara egentligen var söt :)

Sen efter utspringet så åkte vi till Daniels mamma, var ett halvår sen vi såg henne o de tu sist. Vi såg fram emot det men på fredagsnatten spydde jag som en kalv (vilket jag inte gjort på över 10 år!) i mer än 3 timmar!!!!Var så yr så jag var tvungen o släpa upp stackars Daniel för att ens kunna ta mig till spystationen....Nä fy!!!

Men vi hade det trevligt ändå!Vonsan lärde mig ett nytt kortspel som jag naturligtvis ska föra över till min vän Tizze. Ryktet här i byn säger nämligen att vi är en aningen enformiga i vårt val av kortspel! Tror inte var ni hör :)

Daniel hade nog en bra helg trots allt...han fick nämligen åka bak på Rogers motorcykel:


                                                               

Han har därför bestämt sig för att vi ska sälja hans bil och köpa en motorcykel.....bra idé va? :)

Men hörrni, vad hände med det fian vädret?



Kommentarer!
Postat av: Jessica

surt att man jobbade i torsdags, de såg ut som ni hade de trevligt:)

Kommenterat - 2010-06-15 / 14:46:22
Postat av: Fredrik

Jasså viste inte att daniel hade mc kort=)

Kommenterat - 2010-06-17 / 22:50:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: