Pass dig...

2010-06-29 / 15:36:54
du förbenade gubbe som körde rätt ut i rondellen vid A6 när jag var först att köra in där. När jag sedan argt tutade till (med all rätt, eller hur?) så bromsar den jäveln till och STANNAR sen mitt i rondellen för att reta upp mig och sen körde han i 30 hela vägen tills jag kunde blåsa om han med turbo fart.
Bara så du vet så är du en j*vla trafikfara gubb jävel.. O inte nog med det så följde han efter mig en bit men fegade ut när jag stannade.
Bara så han vet så skulle jag mer än gärna gett han ett argt ord eller två :( Dö, j*vla gubbe! som låten heter :)

Annars så solas o badas det mest på dagarna därav den dåliga uppdateringen...



Kommentarer!
Postat av: Fredrik

Jasså det är inte bara ja som råkar ut för dom kan det ha varit samma som ville in i min höger när ja va uppe på a6 i veckan?

Kommenterat - 2010-07-05 / 21:07:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: