Kalas för lillSYRRAN!

2010-06-10 / 10:23:10
Ja igår var det ännu ett kalas....blir man inte lycklig (halv ironisk).
Men det var ju lillSYRRANS tur så det var skoj :)

Vi köpte:



                                       Åhlens 299:-

Jag bakade en jättegod blåbärscheeskake till henne med:

                                     

God och ganska söt också eller hur :)

Moa var så söt, hon har lärt sig o skratta så att alla tycker att hon är söt...hon lyfter upp hakan och kisar o visa alla 4 tänderna och ler det bredaste leendet ni nånsin har sett!
Måste försöka få det på bild :)
Sålänge får ni njuta av denna underbara bilden!Ängel till synes men snart förvandlas hon till ett hemskt minimonster utan dess like :P

                                          

Imon springer min kusin ut....Studenten!Ja vart tar tiden vägen egentligen?
Här är hon på balen:

                                   

Lika snygg som sin näst äldsta kusin...lätt! :)

Ska hålla kameran i högsta hugg imon så jag kan blixtra sönder hela ED :)

Till sist ni som läser min blogg (för det är en del, jag har bevis :) ) kan ni inte kommentera lite oftare, så roligt o läsa :)

Kommentarer!
Postat av: Vonsan

Ohhppps nu har jag gjort det.Skickat en kommentar alltså.Vilken fin kusse du har...det ligger nog i släkten.

Moa ser ut att vara en riktig goding....undrar när man får en sån i släkten....:)

Krammisar Vonsan

Kommenterat - 2010-06-10 / 13:16:23  | URL - http://ziggy.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Jag gillar Vonsans kommentar hahahah :D

Kommenterat - 2010-06-27 / 19:56:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: