Alice

2010-06-30 / 17:13:35

Idag var jag o besökte min gamla klasskompis fina nytillskott till världen. Hon heter Alice och var verkligen lite. Strl 50 trillade nästan av :)

                                                      
                                                             

                                                                        



Nu ska vi åka o köpa potatisskalare...med vev! Nutidens i-lands problem anser jag är verkligen attt stå o skrubba färskpotatis en och en....Mycket viktigt att investera i något som kan underlätta min situation :)

Kommentarer!
Postat av: Vonsan

Tjena

Oj vad mycket bebe det är nuförtiden.Tänk på att det kan smitta :)

Hoppas allt är bra med er.Här på landet är det kanon trots invasion av mygg o knott.....jäkla parasiter.

Kram

Kommenterat - 2010-07-01 / 07:40:15  | URL - http://ziggy.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: